петък, 14 август 2009 г.

Kranewitsteig или къдете мъжкото ми достойнство беше потъпкано

13.08.2009

Кратка фото-история за една виа ферата край Лиенц, Австрия. След поредното приключение на Гросглокнер и преди да отпрашим към родината се отбихме в Лиенц. Лиенцските Доломити са уникални и спокойно може да се откара и седмица тук. 


Ние имахме един следобед. Решихме да се помъчим на една от многобройните виа ферати - Краневитщайг. 


Малко чупки преди да запретнем ръкави.


Ето ме мен вече на железния път. Оглеждам терена.

Все още напредвам...


Стигнах един праг, който не можах да преодолея. След него следваше пресичане на гладка скала с разстояние 6-8 м. Слязох долу да умувам. Соня искаше да опита...





Взе, че се справи без проблем. Премина критичното място и се качи по последната права с лекота. Взе да ми маха с усмивка...
Няма начин - реших пак да щурмувам. Ето ме вече преодолял прага и някъде по средата на пресичането в дясно.




И този път "съдбата" не беше на моя страна. Зли сили не ми позволиха да се кача.
На връщане настроението на Соня беше достигнало своя апогей.

 На мен не ми беше много до усмивки :-(





Ето ни и в Лиенц - типично австрийско градче.



На път към София ни посрещна и чуден изгрев, на който не устоях и спрях да го снимам.



Няма коментари:

Публикуване на коментар